Band bedrijfsfeest

Live muziek is een zeer geschikte optie wanneer je gaat voor een knalfeest. Gravity Coverband is een entertainmentband die de interactie aangaat met jouw collega’s/werknemers. Dit houdt in dat we een show neerzetten waarbij het publiek volkomen betrokken word, want dat maakt het namelijk nóg leuker! Het repertoire van Gravity is zeer veelzijdig. Zo wordt het publiek verrast met verschillende muziekstijlen zoals disco, funk, soul, rock maar zeker ook de hits van nu. Het is een kunst om de herkenbare elementen uit een hedendaags liedje te pakken en daar een knallend live nummer van te maken. In veel gevallen wordt zo een overgeproduceerd liedje ineens waanzinnig gaaf om live te mogen spelen voor een publiek!

Professioneel licht & geluid

Gravity maakt gebruik van een professioneel geluidsbedrijf waarmee we goed geluid in iedere ruimte kunnen garanderen ongeacht het aantal personen. Tevens zal het bedrijf ervoor zorgen dat de ruimte mooi verlicht is gedurende de avond, er zal gebruik gemaakt worden van lichteffecten en er is altijd een podium.

Wat kun je verwachten van Gravity?

• Zeer professionele muzikanten
  • Een zeer veelzijdig repertoire met altijd de nieuwste hits
  • Interactie met jouw collega’s/werknemers
  • Wij gebruiken graag onze expertise om je te adviseren bij het vinden van de juiste sfeer

Gravity is uit te breiden met een DJ, gastartiesten, saxofonist of gehele blaassectie. Neem contact met ons op om de mogelijkheden van uitbreiding door te spreken.

Wil je Gravity zien performen? Dat kan! Tijdens een showcase maak je kennis met de bandleden en zullen wij in de repetitieruimte een kleine greep uit ons repertoire spelen. In een persoonlijk gesprek nemen we graag jouw wensen door om een voorstel te doen die passend is bij het bedrijfsfeest. Met onze expertise en ervaring kunnen wij je wellicht nog op leuke ideeën brengen. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden voor het bijwonen van een optreden, neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.