Huwelijksfeest bij Kasteel Wijenburg in Echteld

Gravity Coverband mocht het huwelijksfeest van Githe en Cornelius verzorgen op de mooiste trouwlocatie van Nederland. Als bruiloftband kom je op veel locaties maar dit was inderdaad een prachtig kasteel om in te trouwen.

Het huwelijksfeest barstte los vanaf de eerste noot die werd gespeeld. Wij hebben echt onwijs genoten en wensen het echtpaar een heerlijk leven toe!

Bruiloftband - Bruiloft band - coverband - Gravity Coverband
Gravity Coverband - Jolan Ruiter - Bruiloft band - bruiloftband - coverband voor bruiloft
Gravity Coverband - Bruiloftband - Bruiloft band - coverband
Gravity Coverband - Bruiloft band - Bruiloftband - Coverband
Gravity Coverband - band voor huwelijksfeest - bruiloft band
coverband - bruiloftband - bruiloft band - Gravity Coverband

Huwelijksfeest bij Park Plaza in Amsterdam

Gravity Coverband heeft op het huwelijksfeest van René en Mariska de muzikale omlijsting verzorgd. Toen Rene en Mariska bij ons langs kwamen om het huwelijksfeest te bespreken wilden zij graag de avond openen met Thinking out loud van Ed Sheeran. Als grote verassing hebben zij samen de opening van de avond verzorgd, Rene op gitaar en Mariska als lead vocalist. Hoe gaaf is dat?!

Er was een waanzinnige lichtgevende dansvloer waar de gasten uitbundig op danste. Toen wij de Le Chic medley inzette stapte iedereen op de dansvloer en ging los! We hebben genoten van de lieve vrienden en familie van het echtpaar en natuurlijk de twee tortelduiven zelf! Er was een waanzinnige lichtgevende dansvloer waar de gasten uitbundig op danste. Toen wij de Le Chic medley inzette stapte iedereen op de dansvloer en ging los! We hebben genoten van de lieve vrienden en familie van het echtpaar en natuurlijk de twee tortelduiven zelf!

Gravity Coverband - band voor huwelijksfeest
Gravity Coverband - bruiloftband

Bedrijfsfeest van Ernst&Young bij Hotel de Weverij in Oss

Dit was een geweldig bedrijfsfeest om als coverband op te treden. De mannen en vrouwen van Ernst&Young kunnen een op en top feestje maken, hebben we gemerkt! Na het diner werd de zaal omgetoverd tot dansvloer en gingen we van start. De sfeer was goed en er werd heerlijk meegezongen en gedanst. Wanneer we met het nummer Sex on fire een aantal mannen het podium op roepen wordt er gejoeld en worden de dappere stand up zangers geweldig toegejuicht door het publiek.

Gravity Coverband - Hotel de Weverij in Oss - Bedrijfsfeest Ernst & Young

Bruiloft bij Kasteel de Hoogenweerth in Maastricht

Als bruiloftband komt je op de mooiste plekken en zo kwam Gravity Coverband ook terecht in het zonovergoten Maastricht op Kasteel de Hoogenweerth. Het was een prachtige dag en tevens ook een ontzettend mooie locatie welke zich perfect leent voor een bruiloft en aansluitend huwelijksfeest.

Je bruiloft is de mooiste dag van je leven, en dan is het als bruiloftband natuurlijk geweldig dat we vaak mee mogen genieten van deze prachtige dag. Het is hartstikke leuk om de feestavond te verzorgen van een huwelijksfeest. En al helemaal als het publiek helemaal door het dolle heen is en mee danst en zingt tot het eind!

Het bruidspaar was fantastisch en gingen tijdens het huwelijksfeest volledig uit hun dak. Met nummers van Beyonce, Pointer Sisters en Adele kregen we de dames voor en op het podium! SEX ON FIRE deed het zeer goed bij het publiek, springen, dansen en heel hard zingen dat was het resultaat.

Bruiloft bij de Landgoederij in Bunnik

Bruiloften zijn altijd leuk om te doen. De liefdevolle sfeer van twee jonge mensen die besluiten de rest van hun leven met elkaar te willen delen is zo voelbaar en is dan ook hét recept voor een feestelijke avond! Het huwelijksfeest was is de Landgoederij in Bunnik en dit was een ontzettend mooie locatie.

De avond was hartstikke leuk. We gingen van start met de macarena. Vrienden en familie hebben gevraagd of wij het nummer als openingsdans wilde spelen zodat zij hun gearrangeerde teksten konden meezingen. En dat was een succes, binnen no-time stond de dansvloer vol en was de toon gezet! Er waren veel muziekkenners en oud-muzikanten in het publiek die de “gouwe ouwes” goed konden waarderen. Toen vaderlief het nummer Dochters van Marco Borsato zong voor de bruid pinkte iedereen een traantje weg. Al met al een heerlijke feestavond vol met dans, zang, gelach, een traan en vreugde!

De meningen over trouwen zijn vaak verdeeld, maar wij zijn van mening dat je het alleen al moet doen om het fantastische feestje dat je kunt geven. Het samen zijn met vrienden en familie.

Bruiloft band - Coverband - Gravity Coverband - Live Muziek - Huwelijksfeest Bunnik De Landgoederij

Feest van de Gemeente Heemstede

Het gemeentehuis is Heemstede is een prachtige locatie om op te mogen treden. Toen we van start gingen met de funky nummers van Chic betrad iedereen gelijk de dansvloer. Het meezing gehalte ligt hoog bij de nummers van Michael Jackson, zo zong het publiek ook in volle borst mee toen wij verschillende nummers van Michael Jackson in een medley speelden.

De band werd afgewisseld met een DJ dat ervoor zorgde dat het publiek ook in de pauzes van de band graag op de dansvloer wilde staan. De ambtenaren van Heemstede hebben ons laten zien wat feesten is en we kijken dan ook terug op een zeer leuke avond.

Gravity Coverband - Gemeente Heemstede - Evenement - Feest - Live muziek - Coverband