Coverband openbaar evenement

Gravity Coverband is zeer geschikt voor alle binnen en buiten evenementen, groot én klein! Het repertoire is up tempo en zeer toegankelijk voor een zeer brede groep. Gravity Coverband zorgt ervoor dat er interactie is met het publiek, dat maakt de show namelijk nog leuker! Het aanstekelijke enthousiasme spat van het podium af en de funky bassist, Michael, neemt met zijn geheel eigen groove ook zangpartijen voor zijn rekening, met onder meer songs van Level 42 en Kings of Leon. Zangeres, Jolan, is sinds 2014 de lead vocalist van de band en zorgt voor de nodige entertainment tijdens de show.

Voor een openbaar evenement is Gravity is uit te breiden met een DJ, gastartiesten, saxofonist of gehele blaassectie. Neem contact met ons op om de mogelijkheden van uitbreiding door te spreken. Vraag hier een offerte aan.

Professioneel licht & geluid

Gravity maakt gebruik van een professioneel geluidsbedrijf waarmee we goed geluid kunnen garanderen ongeacht het aantal personen. Tevens zal het bedrijf ervoor zorgen dat het podium mooi belicht is en wordt er tijdens de show gebruik gemaakt van lichteffecten.

Wil je Gravity zien performen? Dat kan! Tijdens een showcase maak je kennis met de bandleden en zullen wij in de repetitieruimte een kleine greep uit ons repertoire spelen. In een persoonlijk gesprek nemen we graag jouw wensen door om een voorstel te doen die passend is bij het bedrijfsfeest. Met onze expertise en ervaring kunnen wij je wellicht nog op leuke ideeën brengen. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden voor het bijwonen van een optreden, neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.

Coverband openbaar evenement | Festival | Kermis | Pleinfeesten | Tentfeesten