Over Gravity Coverband

Gravity Coverband is bestaande uit 5 zeer ervaren muzikanten. Door de jaren heen hebben zij hun sporen verdiend in de muziekwereld, denk aan Lisa StansfieldThe Lighthouse Family, Take That en London Beat. Maar ook Daniel Beddingfield en DJ Afrojack zijn geen onbekenden.

Gravity garandeert een exclusieve show die kan worden aangepast aan speciale wensen van de opdrachtgever. Ook kan Gravity worden uitgebreid met een drie koppige blazerssectie en/of achtergrondzangeressen. Kortom, Gravity Coverband is geschikt voor alle soorten optredens, of het nu gaat om een groot bedrijfsfeest, een evenement of een mooie bruiloft.

Het aanstekelijke enthousiasme van Gravity Coverband spat van het podium af en de funky bassist, Michael, neemt met zijn geheel eigen groove ook zangpartijen voor zijn rekening, met onder meer songs van Level 42 en Kings of Leon. Zangeres, Jolan, is sinds 2014 de lead vocalist van de band en zorgt voor de nodige entertainment gedurende de avond.

Gravity Coverband verzekert je van een volle dansvloer met swingende muziek op een zeer comfortabel geluidsniveau en staat erom bekend dat het altijd op geheel eigen wijze het publiek bij de show betrekt.

Het repertoire is zeer veelzijdig. Zo spelen we nummers van onder andere Anouk, Bruno Mars, Joss Stone en Tina Turner maar ook Pharell Williams, Jess Glyne en Ariane Grande. Er zit voor iedereen wel iets bekends bij, en dat maakt het juist zo leuk voor het publiek! Benieuwd naar het repertoire van Gravity? Bekijk hier de actuele lijst met nummers.

Gravity horen of zien? Bekijk ons youtubekanaal.